Materiał do zadań specjalnych – dibond. Składa się z warstw aluminium połączonych polietylenem o niskiej gęstości, ma większą trwałość od tworzyw PCV, odporny na warunki atmosferyczne idealnie sprawdzi się na zewnątrz jako szyld reklamowy, wewnątrz jako tablica informacyjna lub element dekoracyjny.
Rodzaje dibondu wraz z możliwością zadruku:
- Dibond biały mat/primer 2mm. Materiał ma zastosowanie tylko w druku jednostronnym. Druga strona - primer szary lub surowe aluminium. Maksymalny format bez połączeń 150x300; 150x400cm
- Dibond biały mat/primer 3mm. Materiał ma zastosowanie tylko w druku jednostronnym. Druga strona - primer szary lub surowe aluminium. Maksymalny format bez połączeń 150x300; 150x400cm
- Dibond biały mat/błysk 3mm. Maksymalny format bez połączeń 150x300; 150x400cm
- Dibond XXL biały mat/biały mat 3mm. Maksymalny format bez połączeń 200x300; 200x400cm
- Dibond srebrny szczotkowany 3mm. Maksymalny format bez połączeń 150x300; 150x400cm
- Dibond kolor mat/błysk 3mm. Maksymalny format bez połączeń 150x400cm, kolory: czarny, antracyt, czerwony, zielony, żółty, granatowy
Kolorystyka i zadruk
Zadruk pełnokolorowy wykonany jest w technologii UV, jedno- lub dwustronnie z możliwością druku koloru białego
Tablice mogą być dodatkowo zabezpieczone laminatem UV, wyróżniamy trzy typy laminatów stworzonych do tablic:
- Laminat monomeryczny do aplikacji wewnętrznej i krótkookresowej reklamy zewnętrznej. Przedłuża trwałość wydruków o około 1 rok.
- Laminat polimerowy średniokresowy do zastosowań zewnętrznych przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz działaniem promieni UV. Przedłuża trwałość wydruków około 3 lata.
- Laminat suchościeralny przekształca każdą gładką i / lub zadrukowaną powierzchnię w tablicę komunikacyjną do użytku z markerami suchościeralnymi. Folia gwarantuje łatwe i wolne od pozostałości usuwanie pisaków za pomocą ściereczki z mikrofibry, bez pozostawiania zarysowań i smug.
Projekt
- podstawowy - umieszczenie przesłanego logo i pozostałych elementów, prosta grafika, klient dostaje jedną wersję do akceptacji
- złożony - opiera się na wytycznych podanych przez klienta, który w zamian otrzymuje dwie, trzy wersje autorskiego projektu